loading...
مطالب علمی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
معرفی گوشی 0 80 mehdirani
مهدی بازدید : 58 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (5)
من  این جا می خوام  بترکونم من قبلا در بلاگفا بلاگ داشتم اما از امکانات بی نظیر رز بلاگ بی خبر بودم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط OMO o در تاریخ 1394/05/01 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من از وبلاگ رومفا اسم وبلاگ زندگی بیتوهرگز اومدمممم سلا خوبید عضو شدم فقط میگه بعد از تایید مدیر تایید کنید تا من بترکونم ممنون بای.♥

این نظر توسط niloo در تاریخ 1394/04/09 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي چه وبلاگ خوبي داري!!!
ما با چند نفر ديگه از دوستام يه سايت راه اندازي
کريدم
خواستم از توعم دعوت کنم بياي تو وب سايت و
همکاري کني باهامون
ميتوني دوست هاي جديد پيدا کني اما تازه شروع
کرديم ديگه
الان پيش تو اومدم بياي کمکمون که يه سايت
توپ بزنيمشکلک
طرز کار اينه که بعد ثبت نام ميري داخل پنل کاربري و
پست ميزاري اگر تعداد پستت زياد باشه مدير يه
سمتي ميده بهت
ميتوني مطالب رو برسي کني و اين حرفا
دستمو رد نکنيا ها
اگر دچار مشکلي شدي به ايميلم ادرس بده تا
راهنماييت کنم
b.soily@yahoo.com
منتظرت هستما نيام ببينم عضو نيستي
صفحه ي ثبت نام
http://sutak.ir/register.php
صفحه ي ورود به پنل کاربر?:
http://sutak.ir/login.php

این نظر توسط niloo در تاریخ 1394/04/09 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي چه وبلاگ خوبي داري!!!
ما با چند نفر ديگه از دوستام يه سايت راه اندازي
کريدم
خواستم از توعم دعوت کنم بياي تو وب سايت و
همکاري کني باهامون
ميتوني دوست هاي جديد پيدا کني اما تازه شروع
کرديم ديگه
الان پيش تو اومدم بياي کمکمون که يه سايت
توپ بزنيمشکلک
طرز کار اينه که بعد ثبت نام ميري داخل پنل کاربري و
پست ميزاري اگر تعداد پستت زياد باشه مدير يه
سمتي ميده بهت
ميتوني مطالب رو برسي کني و اين حرفا
دستمو رد نکنيا ها
اگر دچار مشکلي شدي به ايميلم ادرس بده تا
راهنماييت کنم
b.soily@yahoo.com
منتظرت هستما نيام ببينم عضو نيستي
صفحه ي ثبت نام
http://sutak.ir/register.php
صفحه ي ورود به پنل کاربر?:
http://sutak.ir/login.php

این نظر توسط niloo در تاریخ 1394/04/09 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي چه وبلاگ خوبي داري!!!
ما با چند نفر ديگه از دوستام يه سايت راه اندازي
کريدم
خواستم از توعم دعوت کنم بياي تو وب سايت و
همکاري کني باهامون
ميتوني دوست هاي جديد پيدا کني اما تازه شروع
کرديم ديگه
الان پيش تو اومدم بياي کمکمون که يه سايت
توپ بزنيمشکلک
طرز کار اينه که بعد ثبت نام ميري داخل پنل کاربري و
پست ميزاري اگر تعداد پستت زياد باشه مدير يه
سمتي ميده بهت
ميتوني مطالب رو برسي کني و اين حرفا
دستمو رد نکنيا ها
اگر دچار مشکلي شدي به ايميلم ادرس بده تا
راهنماييت کنم
b.soily@yahoo.com
منتظرت هستما نيام ببينم عضو نيستي
صفحه ي ثبت نام
http://sutak.ir/register.php
صفحه ي ورود به پنل کاربر?:
http://sutak.ir/login.php

این نظر توسط بلیل در تاریخ 1348/10/11 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

لیقلبیقلبیقل


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیامطالب این وبلاگ خوب بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 2,122